خاطرات شیرین کودکی

پسر کوچولوی خوشگلم

1399/4/22 2:04
نویسنده : مامان
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ،عشق کوچک من😍

این روزها مثل برق میگذرد وتو بزرگتر میشوی،وبا وجود شماها من خیلی احسای خوبی دارم هر لحطه که به شما نگاه میکنم ومی ببینم کنار هم هستید وباهم بازی میکنید وموقع گریه وناراحتی دنبال اغوش داداشت هستی انقدر ذوق مبکنم وبه خودم می بالم واز خداوند هر لحظه شکر گذار میشوم 😘

عزیزم تازگیا کلمه های زبادی به دایره لغاتت اضافه شده ،میگی دادای گع ،مامان گع ،داداش توش ( پیاده شو)

گت( برو) ماه،مرمز( قرمز) جیش،وچند تا کلمه دیگر که حضور زهن ندارم

راستی درست از پنج فروردبن از پوشک گرفتم البته قبل اون هو امادگیشو داشتی ولی چون هوا سرد بود میخواستم دیرتر بشه تا هوا گرم بشه وسرما نخوری درست از پیایان بییت ماهگی

این هفته فقط فکر وذکر منو داداشت ،شده تولد تو ان شالله این جمعه یعنی شش روز دیگر تولدت هست ،چه زود کذشت ،داداشی یه قلک داره که پر کرده برا خودش هد ست بخره ولی میگفت میخوام با پولم برا داداش کادو بخرم😍خیلی همدیگرو دوست دارید ،هر وقت اتفاقی برایت پیش می یاد وگریه میکنی فقط تو اغوش داداشت اروم میشی ومنو بابایی رو نمی ببینی ،میگی دااا داااا😭

امروز رفتم برا تو وداداشی تی شرت خریدم تا روز تولدت ست کنبد😍

کماکان به شیر خیلی وابسته هستی😀وتو دستت یه مو میگیری ودنبال من هیتی که شیر بدم،😀،خیلی این کارت با مزه هس ،بعد شیر مبگی مامان توحح اخخخخ

توکل بخدا ان شالله این پروسه از شیر گرفتن به خوبی خوشی تموم میشه البته نمیدونم چه جوری تا که امروز قشنک میخوری😉

وزنت فکر کنم ۱۱ ونیم وقدت۸۸ یا ۸۹ باشه البته خودم گرفتم

خورذنت هم بد نیس ،مولتی بعضب چقتها میدم بعضی وقتها نه

اصلا شیر پاستوریزه دوست نداری،ولی پنیر دویت داری وماست هم کمب

یه چیزی که خیلی خوسم می یاد میگن لپتو بخورم چی در می یاد میگی بال( عسل) مبگم از مال من میگی مربا😀

میگم ماماتو چقدر دویت داذی میگی چوخ( خیلی)

میگم کیمین بالاسی سان ،میگی مامان بابا،دادا😉

عاشق نی نی هیتی 

صدای کلاغو وخود کلاغو دوست داذی

بیشتر حیوانات رو بلدی وبرام می یاری

قطار شادی رو دوست داذی واشکال هندسی دایره وبیضی رو میدونی

گوشی زو می یاری ورمزو میزنم خودت میری برنامه ومیگن بک ،خودت همه چیرو انجام میدی

بیرونو خیلی دوست داذی میگی ددر ،اونقدر خوشحال میشی،وقتی اماده میشیم میری از کشوی خودا لباس می یاری که بپوشون بریم😍

اونقدر کارای قشنگ میکنی که ادم نمیدونه کدومو بنویسه 

عزیزم دوستت دارم خیلییییییییی😘

پسندها (1)

نظرات (0)