خاطرات شیرین کودکی

روزهای پایانی اخر سال ۱۴۰۱

1401/12/12 2:26
نویسنده : مامان
98 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان من ،پسرای خوشگل مامان😍

آین زوزها مشغول تمیز کردن خانه هستم خیلی خسته میشم ولی سعی میکنم وقتایی رو هم باهم بگدرونیم،محمدم تقریبا حرف زدنت نسبت به قبل خیلی بهتر شده ولی بعضی بازم متوجه نمیشن که باید براشون ترجمه کنم😪 ولی ما کاملا میدونیم چی میگیم ،دایره لغاتت زیاده ،خیلببییی ولی حیف یکم واضح نمیگی بعضی حرفارو 

تازگیامیز تی وی خریدیم ،قبلی رو یه نامان بزرک دادیم ،میگی مامان هر وقت بریم خونه مامان بزرگ خاطرات میز برامون زنده میشه😅 

یکم تو درس مثل داداشت کم حوصله هستی میگم بیا کتاب مهد قرانت رو رنگ کنیم هی میگی بعداد،ولی وقتی میریم مهد تو راه میگی مامان بیا تم ین کنیم ،چون دوست داری اونحا قشنگ بلد باشی ،البته تو کلاس به همه سوالات معلم جواب میدی 

امین عزیزم تو هم تو مدرسه رفتن یکم کم حوصله ای هی میگی چند روز مونده تا عید تا تعطبل باشیم ،ولی ماشالله هزار ماشالله نفر اول کلاسید،خیلبی بچه زرنگی هستی تو همه درسات خیلی خوب میگیری 

تازگیا گیر داده بودی که ایکس باکس برام بهرید وبابات گفته بود که برات تو تعطبلات میخره ولی باهم که مسورت کردیم قراره یه کامپوتر فول  فول بگیریم که از هر نظر راضیت کنه 🤩

اسباب بازی مورد علاقت ابی هست که خوپت اسمشو ابی گذاشتی ،راستی روبیک دو در دو هم برات خریدم الان چهار تا روبیک رو کاملا بلدی😍

محمد م یکم نگران حرفت زدنت هستم نمیدونم از چیه ولی بعضی میگن یه خاطر عسل هس که از بچگی دادی اخه تو عاشق عسلی از دو سالگی میخوری شایدم کوچکتر بودی میخوردی ،ویکم هم راه رفتنت فکر میکنیم که پاتو کج میزاری ،خیلی استرس دارم ببرمت دکتر بگن اره مشکلی هست ،ولی انشالله باید تازگیا ببرمت 

راستی امینم ،چند ماهی میگفای که موقع  دستشویی ادرات اذیتت مکنه وفکر میکردی چیزی مانع خارج شدن ادرار میشه ویه کوچولو درد داری ،بردم دکتر ازمایش وسونو نوشت ،تو سونو الحمد الله چیزی نبود وسالم سالم ،ولی تو ازمایش کلسیم اگزالات یه کوچولو تو ادرات نشون داد که دکتر گفت شن دیده میشه اب وچابی بخوره ،دارویی نداد ولی گفت اگه خیلی اذیت شد ببرید دکت  کلیه ،خیلی باید اب  بخوری تا دفع بشن وتبدیل به سنگ نشه ،ولی تازگیا میگی بازم مانع ادارا کردنت میشن ،نمیدونم بای  به ماهی هم صبر کنم بازم ببرمن ازمایش ببینم چه خبر 

انشالله همیشه تنتون سلامت ولبتون خندون وتو زندگیتون از خدا غافل نشید 

دوستون دارم همیشه 😍 

پسندها (1)

نظرات (0)