خاطرات شیرین کودکی

ثبت نام و اولین روز کلاس قران

1396/5/17 1:37
نویسنده : مامان
101 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر گلم خوبی
عزیزم چند باری تازگیا رفته بودم تا کلاس قران ثبت نامت کنم ولی متاسفانه جایی نبود که هم برا بچه ها یاد بدهند وهم واقعا جای خوبی باشه که بتونم تو رو با خیال راحت بزارم ،امروز صبح جایی رو که دایی رامین معرفی کرده بود رفتیم ،خدارو هزار مرتبه شکر که همون جایی بود که دلم میخواست ،ثبت نامت کردم وسه تا متاب دادن وگفتن عکس وکپی اینا بیارم برای تکمیل ثبت نام ،
نشتیم توی کلاس ردیف اول بچه ها وردیف دوم مامانا ،همه چی خیلی خوب بود که یهو خانم معلم گفت یکی گریه میکنه پسر کیه ،دیدن اروم دستاتو‌گذاشتی زیر سرت وگریه میکنیزود بغلت کردم واروم شدی گفتی بریم ،ولی یکم بعد اروم شدی
بعد خانم معلم یکی یکی بچه ها رو صدا کرد که هر قران بخونه یا شعر برچسب جایزه میدهوقتی نوبت شما رسید من اجازه گزفتم تو بغلم بخونی سوره ناسو خوندی اونم با صدای بلند وروان ،وقتی تموم کردی همه تعجب مردن چون فقط تو هیلی خوب خوندی هیچ کس بلد نبود همه در حد یه صلوات وبسم الله ،،
بعد بازی سلامو اجرا کردن یکی یکی بچه ها رفتن درو زدن اومدن تو سلام دادن ،نفر دوم اسم شما رو خانم معلم صدا کرد ،شما هم رفتی ماشالله خیلی خوب اجرا کردی درو زدی وارد شدی با صدای بلند سلام گفتی
یکم ما زودترک کردیم کلاسو چون گفتی بسسع ،منم دلم نمیخواس زده بشی زود برگشتیم
البته خیلییی خوب بود برای روز اول ،ان شالله که دفعه بعد بهترم هم میشه ،
به جز وابستگیت به من همه چی عالییییی بود ،اصلا موقع خوندن قران بر عمس بقیه بچه ها خیلی بلند وراحت خوندی افرین پسر باهوش وزرنگم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)