خاطرات شیرین کودکی

سرماخوردگی در بارداری

1402/12/3 1:28
نویسنده : مامان
68 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم ،برف دونه ،دردونه ونازدونه خوشگلم🤩

این روزها سرماخوردگی خیلی اذیتمان میکند یکی یکی سرما میخوریم ،امروز هم دو هفته هست که سرما خوردم وخیلیی بی حالم ودیگه تحمل اینهمه بی حالی وحالتی که نمیتونم توصیف کنم رو نداشتم ،با بابایی رفتیم دکتر ،که قبل اینکه اوضاع نی نی رو چک نکرذن ،برام چیزی ننوشتن ،منو فرستادن نوار قلب زهرا سادات خوشگلم رو گرفتن ونرمال بود ،گفنم احساس سفتی شلی شکم میکنم گفت من چیزی ندیدم ،خداروشمر از این بابت نگران بودم ،بعد معاینات دکتر برام سرم نوشت وزدیم ،الحمد الله الان که این رو برات مینویسم بی حالیم از بین رفته وبهترم ،از خدا میخوام تا وقتش تو دلم  بمونی ،وتو وقتش بغلم بیای ،دوست دارم

امین ومحمد عزیزم ،این  دو هفته خیلی حال نداشام که باهاتون سرگرم بشم وعذاب وجدان داشتم ،صبحها با بی حالی راهی مدرسع میکرذم ،ممنون که صبوری میکنید ،خیلییی دوستون دارم بوسسسس😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)