خاطرات شیرین کودکی

تعیین جنسیت

1402/10/7 1:40
نویسنده : مامان
100 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسرای گلم ،امروز میخوام براتون اینجا یه خبر خوشی بدم،بله جنسیت نی نمون مشخص شد ،البته تو سونوی ان تی احتمال داده بود که دختر ه ولی تو سونوگرافی انومالی دیگه صدردصد گفتن یه دختر ناز قراره به جمع خانوادمون اضافه بشه وقراره ابجی دار بشید ومن از خدا تشکر میکنم وشکر گذارم که لایق دونست ،البته پسر ودهتر برام فرقی نمیکرد چون هر کدوم شیرینی خودشو داره ولی دوست داشتم طعم دهتر داشتن رو هم بچشم ،وخدا رو شاکرم که صلاحممون دونست وبهمون هدیه داد😀

من همیشه به خودم کیگفتم دوست دارم اگه دختر دار شدم وحضرا فاطمه برام از خدا دختر بخواد برام ،زهرا میزارم ،واتشالله دختر قشنگم اسمت زهرا سادات میشه ،ومیشی نازدونه  خودم🤩

امین عزیزم پسر خوشگلم ،این روزها اونقدر قدت بلند شده که خیلی به چشم می یای ،وکاملا بزرگ شدنت احساس میشخ ماشالله ،درس خوندنت که عالیه عالیه ماشاللع😍وخیلی هوامو داری نگاهم میکنی می ببینی خستم میگی مامان استراحت کن سرت درد میکنه هااا ،خیلی دوست دارم

محمد مهربان وخوشگلم ،تو هم این روزها که پیش دبستانی میری ماشالله اونقدر قشنگ شعر های طولانی حفظ‌کردی چبرامون میخونی ادم کیف میکنه ،شب یلدا ،شعر باز شب یلدا اومد... رو برامون خوندی ،دردونه خودم با این که سنت کمه ،ولی خیلی درکت زیاده ،ومهربون مهربون هستی

دوستتون دارم عزیزای من🤩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)